Interesujesz się metodami handlowymi, które dotyczą sprzedaży produktów motoryzacyjnych? A może chcesz się skoncentrować tylko i wyłącznie na wycieraczkach dedykowanych dla samochodów osobowych i ciężarowych? Na pewno może to być bardzo dobry biznes przynoszący dużą ilość zysków każdego miesiąca, ale musisz się zastanowić nad metodami biznesowymi. Przede wszystkim np. wycieraczki Boscha lub innych firm powinny być w odpowiedni sposób reklamowane. Jak to zrobić? Najlepiej jest skorzystać z utartych schematów marketingowych. Jeżeli mamy czas, to możemy samodzielnie przygotować sobie kilkanaście lub kilkadziesiąt propozycji na portalu społecznościowym, gdzie mamy profil firmowy. Można nawet założyć własną darmową firmową witrynę internetową. Zwykle jednak wykorzystuje się firmy zewnętrzne, które będą nam gwarantowały o wiele lepsze rozwiązania reklamowe, ponieważ doskonale się na tym znają. Dobra kampania reklamowa pozwoli sprzedać różnego typu wycieraczki w bardzo dużej ilości i to w przeciągu kilkunastu dni.
Poza tym musimy oczywiście nawiązać długofalową współpracę z różnymi producentami wycieraczek dedykowanych do autobusów, pojazdów ciężarowych lub samochodów osobowych. Trzeba także do naszej oferty podejść kompleksowo. Co to oznacza w praktyce? Musimy się koncentrować nie tylko na dużej ilości dostawców, ale także na szerokim wachlarzu parametrów. Należy mieć w ofercie wycieraczki do szyby tylnej oraz przedniej dedykowane dla różnych modeli różnych pojazdów. Typ nadwozia również będzie mieć duże znaczenie. Dobrym przykładem będą wycieraczki od Boscha lub innych równie znanych na całym świecie producentów. Są to oferty cenione przez klientów indywidualnych oraz przedsiębiorców. Należy być w stałym kontakcie z takimi dostawcami, abyśmy byli na bieżąco z naszą ofertą. Musimy mieć dostęp do specyfikacji, które będą nam zresztą przekazywane przez dystrybutora, jeżeli nawiążemy z nim długofalową współpracę. Trzeba też dotrzeć bezpośrednio do klientów, jeżeli mamy z nimi stały kontakt. Nasze nowości możemy przekazywać nawet mailem.